BEBOK sesja #1

Po pierwsze, to dzisiaj jest wyjątkowy dzień, bo dokładnie 2 miesiące temu (w piątek, 13 kwietnia) urodził się mój mały braciszek - Olivier. Poza tym dokładnie za miesiąc (w piątek, 13 lipca) mam 18 urodziny! Wiec cieszmy się wszyscy i świętujmy.

Co do bilansu dzisiejszego dni, to byłoby świetnie, gdybym nie kupiła sobie tabliczki czekolady i jej (prawie całej) nie zjadła. :/ Dokładnie 500 kcal. Oprócz tego byłam grzeczna i zjadłam płatki błonnikowe z mlekiem, jabłko i mały kawałek bagietki z szynką, oliwką i sałatą. ^^ To tyle.

Ale przejdźmy do tematu dzisiejszego postu. Otóż wczoraj pisałam, ze dodam kilka zdjęć z sesji z Bebokami. ^^ Było świetnie! Na początku wakacji jedziemy razem (w czwórkę) pod namiot na tydzień, czego już się nie mogę doczekać. Będzie jazda jak nigdy wcześniej. Do tego Go będzie miała 18-stkę... No, i wszystko jasne. ^^ Sesja z 10.06.2012.

Zdjęcia: Natala (planuje założyć bloga)
Fryzury: Jula (czyt. Dżula, jak jednostka energii ^^)
Modelki (XD): Ja i Go (z gosiewska.blogspot.com)












No i wszystko. Co powiecie o naszej sesji? Ja tylko stwierdzam, że Natala jest bogiem i musi zostać fotografem.

5 komentarzy:

  1. dziękuję za ciepłe słowa;-* maja dla mnie ogromną wartość. Jesteś taka śliczna! masz orientalną urodę, geny? przypominasz mi Grace ze Skinsów (brytyjski serial). Jesteś bardzo wartościowa, uwielbiam ludzi 'z duszą artysty', a Ty ją masz. Nie zgub po drodze;-**

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne. A pierwsze pobija wszystko. Wiesz co, powtórzę się, ale... jesteśmy boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ajj.. fajnie Ci, zawsze chciałam mieć rodzeństwo :) to już urodziny masz za niecały miesiąc ;D ja mam 2.8., to 3 tyg po Tobie ;)
    a zdjęcia genialne.. można by pomyśleć, że je ściągnęłaś z jakiejś strony w necie, genialne <3
    a musical był robiony przez jedno z liceów w moim mieście, był casting w październiku i od tamtej pory kto się dostał dalej to spotykaliśmy się co sobota,a przez ostatni miesiąc dużo częściej. za dużej roli nie miałam, ale za to sporo śpiewałam i dużo tańczyłam :)
    co do hula-hop... właśnie im większe koło tym lepiej. sama chciałabym mieć takie ponad 1m średnicy z podwójną linią tych wypustków, ale na razie muszę się tą pojedyńczą zadowolić ;) a jak znajdziesz to lepiej kup jakieś większe, niż 85cm ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. znaczy w zasadzie to one wszystkie są składane, bo jakby mieli to wysłać ;) moje się składa z 8 segmentów i przysłali mi w pudełku. łatwo się składa jak i rozkłada :)

    OdpowiedzUsuń