PSY - "Gangnam Style"

Nie planowałam tego, ale muszę. Ganganm Style mnie rozwala. Po prostu ten facet taki... I te laseczki tańczące koło niego. Kurde jaki macho! Brała bym! ;P O masakra...
Aż mi tchu brakło. W sobotę w Katowicach (tam mieszkam;P) o 16:00 pod spodkiem będzie wielkie GANGNAM STYLE! Będą kręcili alternatywny teledysk. Ja idę i zapraszam Was. Ma pyć kilkaset ludzi, a ile będzie, to zobaczymy. Mam tylko nadzieję, że nie będę wtedy pracować. ;/




Kojarzycie tego świetnego dzieciaczka co tańczy na samym początku? Występował w koreańskim Mam Talent. Poniżej jego występ, jest świetny. Chcę żeby moje dziecko też tak tańczyło. ;P


P.S.
Wrzesień jest jakiś zasrany. Byłam chora a moje odchudzanie to jedna wielka porażka. Nie wiem ile przytyłam. Zważę się 1 sierpnia. Tak sobie myślę, że to donikąd nie prowadzi. I tak wszystko zawalam.

7 komentarzy:

  1. ja wolę się ważyć często, wtedy się kontroluję. Gdy przytyje widzę to od razu i przez to się bardziej pilnuje. A ten dzieciak jest naprawde genialny xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Kiedyś się ważyłam co tydzień, ale stwierdziłam, że to za często. Sprubuję teraz co 2 tyg. ^^

      Usuń
  2. Hah, ja też nie mogę z tej piosenki, jak ją pierwszy raz zobaczyłam to totalnie myślałam że padnę ;p Z odchudzaniem bd lepiej tylko trochę kontroli i wszystko bd ok, zobaczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też w szkole jest szał na tą piosenkę, ale właśnie przez to jakoś jej nie lubię :d
    do Katowic mam raptem 20-30 minut drogi autem/pociągiem :D
    ale pogoda wam na tym gangam'owaniu dopisze ^^ dobrej zabawy! ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodaję do obserwowanych. Hasło do bloha: thinbutterfly
    blog: anaporcelana.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za wsparcie :) czemu tak rzadko się odzywasz? :(
    a dziewczyny piszą, że trzeba długo się rozgrzewać przed i po bieganiu. mam nadzieję, że to prawda, bo w sumie tak robię ;)
    trzymaj się ;**

    OdpowiedzUsuń