Okulary + pierwsza BEBOK sesja

Wczoraj w końcu byłam z Vision express i kupiłam okulary. ^^ Oczywiście wybrałam te po lewej, tylko w innym kolorze - prześwitujące brązowe. Próbowałam zrobić im ładne zdjęcie, żeby wam pokazać, ale niestety nie umiem zrobić ładnego zdjęcia. ;P
Nie wiem czy zwróciliście uwagę, ale oprawki są z firmy Gentleman, czyli są męskie. Ale taki już mój los i jakoś mi to nie przeszkadza. Żadne damskie mi nie pasowały.
Co do sesji, jak już wspomniałam w tytule, to moja pierwsza. Oczywiście robiona przej moją koleżankę z klasy. (Zastanawia się nad założeniem bloga, więc możliwe, że niedługo będzie można podziwiać jej zdjęcia online. ^^) Chociaż miałyśmy tylko 5 godzin (tak, to mało na 3 osoby, do tego trzeba jeszcze poustawiać światła) to zdjęcia wyszły cudowne. Już się nie mogę doczekać, aż je zobaczę przerobione i sama jeszcze siądę nad nimi w Photoshopie.
Ogólnie rzecz biorąc, świetny dzień. Tylko wieczór trochę spaprany, ale to nie warto raczej pisać. Przyznam jednak, że mam nadzieję, że to nie będzie miało jednak wpływu na następne sesje.
;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz