Rysunki #6 - ludzie

 Jakoś mnie tak wzięło i mamy drugą notkę pod żad z rysunkami. Tym razem jednak nie architektura, tylko ludzie. Normalnie nie rysuję postaci, ale do egzaminu na architekturę też są mi potrzebne. Oczywiście nie tak bardzo jak budynki, ale jednak. Schematyczne rysunki postaci ludzkich prawie zawsze są na rysunkach architektonicznych. A poza tym np. na egzaminie wstępnym na architekturę wrocławską często są zadnia typu: narysuj modela siedzącego na krześle z 3 różnych perspektyw. To tak w uproszczeniu.
Jak na razie, to jedyne postacie, które narysowałam, ale będę musiała jeszcze nad tym przysiąść. (Jak nad wieloma innymi rzeczami.) Te wszystkie były rysowane ze zdjęć z jakiś gazet itd. Następnym razem muszę sobie zorganizować jakiegoś modela, bo z natury rysuje się trudniej. I muszę jeszcze z wyobraźni porysować. Mam całe wakacje... 
Do roboty Yamahoshi!

Najbardziej lubię ten babkę klęczącą na samym dole pośrodku. Za to ta najbardziej na prawo jest żenująca... Co to za ręce i nogi na 2 metry w goóle... ;P

4 Kwiecień 2012



A wy widzicie jeszcze jakieś błędy?
Paaaaa ;)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje rysunki *_*
    Ta najbardziej na prawo podoba mi się najbardziej, ale ja się nie znam i skoro mówisz, że nie jest dobra to nie będę się kłócić :D

    Sama kiedyś miałam plany na architekturę, ale z rysunkiem i matmą u mnie krucho, więc postanowiłam próbować w kierunki przyrodnicze, może medycyna na kierunku lekarskim, albo stomatologia? :D Czas pokaże ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoł! medycyna! biologie i chemia to dla mnie czarna magia! podziwiam, podziwiam. XD

      Ta na prawo, jest fajnie chuda, ale na prawdę mało ludzi tak wygląda, więc egzaminatorzy stwierdzili by, że ma złe proporcje, a wtedy koniec ;P

      Usuń
  2. Też najbardziej lubię tą klęczącą :D i tą z tym pokaźnym tyłeczkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojaciępierdziudziam *-* Chowam się ze swoimi bohomazami, drukuje Twoje rysunki i buduje ołtarzyk :o

    OdpowiedzUsuń