Ramy do obrazów (20)

Ramy, czyli dodatki z serii Sztuko-Faza! Przydatne do różnego rodzaju szablonów czy fotomontaży. Mnie osobiście najbardziej podobają się te złote. Oczywiście widać, że to zdjęcia a nie grafika, bo ramki są trochę nierówne przez perspektywę, ale mówi się trudno. W sumie, to może i lepiej, bo wyglądają bardzo naturalnie.
Naszła mnie dzisiaj straszna ochota, na zabawę w Photoshopie, więc wrzucam ramki i lecę. Mam nadzieję, że coś mi z tego wyjdzie, bo ostatnio miałam straszny zastój i między innymi dlatego na blogu nie ma żadnych moich nowych tworów. Za to zaczęłam rysować węglem. Rysować, to trochę za dużo powiedziane... Raczej zaczęłam próbować szkicować. Pan Leszek (prowadzący zajęcia z rysunku), twierdzi, ze jestem za dokładna w niektórych szczegółach i powinnam bardziej skupić się na formie. Więc kupiłam węgiel i mam zamiar  trochę po szkicować. Ale tak niedokładnie. Bardo podobają mi się  nieporządne szkice węglem. Dwie trzy kreski na szybko i mamy obrazek! Tylko narysowanie tych dwóch, trzech kresek wcale nie jest takie łatwe. ;P























To tyle. Mam nadzieję, że się podobają i się przydadzą. Niestety (znowu) nie pamiętam skąd je wzięłam. Jak zwykle prośba, jeżeli ktoś je gdzieś widział fajnie by było gdyby mnie poinformował.

W niedzielę w końcu udało nam się zorganizować "sesję" z Bebokami. Będziemy miały takie mini studio na prawie cały dzień, wiec mam nadzieję, że powstanie coś fajnego. Jeżeli tak, to możliwe, że dodam jakieś zdjęcia. ^^

A teraz uciekam tworzyć w AP!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz