Textury różniste (3)

Jedne z moich ulubionych textur. Z tą ostatnią zrobiłam mój ulubiony szablon na jednego z moich poprzednich blogów. Mam nadzieję, że się komuś przydadzą, chociaż nie wiem czy na tego bloga kiedykolwiek wszedł ktoś zajmujący się grafiką. XD W każdym razie dodaję licząc na to, że się komuś przyda. ;P
P.S.
Dostałam dzisiaj hula chłopa. Kręciłam 10 min i się cieszę. XD Myślałam, że to boli bardziej an początku, ale jest spoko. Pokręcę dzisiaj jeszcze z 10 min. ^^
Stała się dzisiaj rzecz straszna! Zepsuło mi się MP3! Jestem wkurwiona jak cholera! Dlaczego akurat teraz? W przyszłą sobotę jadę na 9 dni w góry i jak ja tam mam niby wytrzymać bez muzyki?! Chyba mnie jebnie. :/ Nie wiem co ja zrobię. To tyle.






3 komentarze:

  1. Uuuuuu, współczuję... Czyli rozumiem, że mam brać przejściówkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz hula hop zwykłe czy z masażerem? :D

    Fajne te textury, kiedyś jak interesowała się grafiką to miałam cały folder z różnymi takimi, teraz zostały mi jakieś pojedyncze...ale jak będę robić nowy szablon do siebie to skorzystam z jakieś, którą tu proponujesz ;))

    buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z masażem. To dobrze słyszeć, że komuś się mogą przydać te pierdoły. XD

      Usuń