Liu Wen - Harper's Bazaar Singapore, June 2012.

Modelka: Liu Wen
Fotograf: Gan

Ta sesja jest wprost cudowna, bajkowa. Po lewej jest miniaturka mojego ulubionego zdjęcia. W prawdzie powinna być tam okładka danego magazynu, jak zawsze, nie specjalnie mi się ona podoba, więc będzie na samym dole ;P Kocham łamać zasady, które sama ustanawiam. XD









 I jak wam się podoba? Mówiłam, ze okładka najbrzydsza, ale sesja wspaniała. Ostatnio widziałam jeszcze kilka fajnych sesji z Liu, więc możecie się ich spodziewać.

Dzisiaj wróciłam z pracy przed dziewiątą, więc padam już z nóg. Ten dzień był jakiś masakryczny. Stałam jako hostessa w E.Leclerck z Vegetą i prawie nikt jej cie chciał! Dopóki miałam gratisy, to jeszcze to jakoś szło, a potem była masakra. Ciekawe co dostanę w przyszłym tygodniu. ^^
A teraz Dobranoc wszystkim. ^^

P.S.
Nie było życzeń na dzień dziecka, więc dzisiaj trochę spóźnione: Wszystkiego Najkolorowszego Dzieciaczki. ;P

1 komentarz: