Peter Kostevol - FL. № 086

Po długim czasie zwlekania, czas na pierwsze wnętrze. Długo mi to zajęło, bo nie umiałam znaleźć niczego oryginalnego. Oczywiście, zdjęcia ładnych wnętrz, można teraz znaleźć na wielu, wielu stronach, ale szukałam czegoś absolutnie oryginalnego.
W końcu natrafiłam na to wnętrze. W moim wcześniejszym poście o architekturze pisałam już, że lubię industrializm. Bushfire House jest bardzo ekstrawagancki, co do tego nie mam najmniejszych wątpliwości. Ale dzisiejszy projekt w tej kategorii bez wątpienia bije go na łeb na szyję.
What do you think?


Niedługo będę się przeprowadzać i zamierzam swój pokój urządzić w stylu industrialnym. Ale na pewno nie posunę się tak daleko.
Projekt Petera Kostevola jest bez wątpienia cudowny, ale i niezwykle odważny. Jak dla mnie zbyt odważny... Może kiedyś... Zobaczymy. ;P















Dla bardziej zainteresowanych plany i zdjęcia z budowy. ^^












I jak wrażenia? Chcielibyście zamieszkać w takim mieszkaniu? ;P

PS.
Dziś wyniki matur. I jak? Zadowoleni? Ja w sumie tak. ^^




1 komentarz: