Zostałam TAGnięta

To niesamowite wrażenie...
Pierwszy raz w życiu przeżyłam coś takiego...
Czuję się podniecona ale i zagubiona zarazem...
Piszę coś co w ogóle nie ma sensu...

Wybaczcie. Mam jakiś dziwny nastrój dzisiaj, nie wiem co się dzieje dookoła. Więc w końcu odtagowywuję się od dust n bones. (Pewnie nie można tak tego ująć. ;P)



1. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
Raczej nie. Może zauroczenie. ^^

2. Ulubiony zespół/wykonawca muzyczny?
QUEEN!

3. Gdybyś mogła wskrzesić jakąś nieżyjącą osobę, kto by to był?
Hmm... Moją przyszywaną babcię Alę.

4. Chciałabyś cofnąć się w czasie? Co byś zmieniła?
Oczywiście, że bym chciała! Zahamowałabym rozwój tej cholernej techniki! :/

5.O co poprosiłabyś złotą rybkę gdyby mogła spełnić Twoje 3 życzenia?
Jak by miała spełnić 3 życzenia to:
- W przyszłości byłabym zajebistym architektem.
- Dobrze by mi się układało z facetem.
- Żeby było mniej chorób na świecie. (Jak miska ;P)
Myślę, że jak bym się dłużej zastanowiła to bym wymyśliła coś lepszego. ;P

6. Ulubiony film?
Yyyy... To trudne pytanie. Nie mam jednego, ale bardzo lubię Salę Samobójców, Chcago, Moulin Rouge, Step Upy, Ashita no Joe, Tatanic... To tak zarysowo. Jakoś nigdy nie umiem przypomnieć sobie zadnych filmów, jak potrzebuje.

7. Ulubiona piosenka?
Tu tak samo jak z filmami. Poza tym ciągle mi się zmienia. Ale ulubione dodaję na bloga, więc prosze sobie zerknąć: Menu>Kultura>Muzyka ;P

8. Co lubisz, a co nie w swoim wyglądzie?
Lubię włosy i usta. Najbardziej nie lubię ud.

9. Co lubisz, a co nie w swoim charakterze?
Lubię to, że jestem (zwykle) zdecydowana, wiem czego chcę, mówię to co myślę, jestem twarda i mam dystans do wielu spraw, w tym sibie. Nie lubię dość częstych napadów gniewu i płaczu.

10. Twoja podróż życia byłaby do...?
Krakowa. ;P Na początku gimnazjum prawie uciekłam z domu i z małą gotówką pojechałam z koleżanką do Krakowa w nocy. ;P

11. Twoje ulubione zwierzątko?
Yyyyyy... Nie mam. ;P Ale lubię takie nieoswojone, np. tygrysy, niedźwiedzie itd. Zawsze się jaram jak lecą jakieś filmy gdzie ludzie przyjaźnią się z takimi nieoswojonymi zwierzętami. ^^


Udaaaaaało się. Więc taguję: Madzię, rubensową, dust n bones i Hatred or Evil. ^^
01. Jak masz na drugie imię?
02. Wstydzisz się czy lubisz rozmawiać o na prawdę ohydnych rzeczach? O jakich najbardziej?
03. Gdybyś mogła żyć w przyszłości, które lata byś wybrała?
04. Co jest twoją pasją doprowadzającą się do orgazmu? ;P
05. Jaką płytę byś mi poleciła?
06. Co jest twoim największym osiągnięciem?
07. Co sądzisz o sobie?
08. Dokładny opis idealnego faceta. ^^
09. Lubisz grać w simsy?
10. Najgłupsza / najbardziej wstydliwa rzecz jaką zrobiłaś w życiu?

Mam nadzieję, że bardzo nie powtarzam pytań i że nie są bardzo głupie. ;P

1 komentarz: