Karolina Kurkova - Vogue Mexico, June 2012

Modelka: Karolina Kurkova
Fotograf: Nagi Sakai
Stylista: Sarah Gore Reeves
Fryzjer: Pascuale Ferrente
Makijaż: Fredrik Stambro

Na dzisiaj sesja Karoliny. Za pierwszym razem bardzo wpadła mi w oko, ale jakoś jak teraz na nią patrzę to mnie już tak nie zachwyca. Pierwszy raz widziałam Karolinę na wybiegu (w Victoria's Secret Fashion Show) i wolę ją oglądać w pokazach niż na zdjęciach. Wtedy bardziej widać jej nieziemsko długie nogi. ;P










A tak w ogóle, to zaczęłam prawko. Dzisiaj skończyłam wykłady i we wtorek mam pierwszą godzinę jazd. W sumie, to nie będą jazdy, tylko oglądanie silnika itd. ale to też muszę przejść. XD W każdym razie nie mogę się doczekać, aż wsiądę do tego samochodu, odpalę go i ruszę z miejsca. Co z tego, że nie mam pojęcia do czego służy sprzęgło. ;P Wieżę, że instruktor mi to wyjaśni. Ale jestem napalona na to jeżdżenie... Mam jazdo-faze! (Czy coś w tym stylu ;P)

Zostałam ostatnio otagowana przez dust n bones, czego jako osoba z ograniczoną spostrzegawczością, nie spostrzegłam. ;P Jutro będzie notka dietowa, więc będę tagować. XD A jak nie będę miała czasu z niewyjaśnionych przyczyn, to w następnej notce. ^^

;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz