Tomohisa Yamashita - "Ai, Texas"

I w końcu Pi doczekał się pierwszej notki na moim blogu z najnowszym singlem Ai, Texas.
Myślę, ze pora zadać ważne pytanie: cóż to za rodzaj muzyki z tego singa? Otóż sama nie jestem pewna, ale stawiam na j-regge. To ciekawe... Yamapi zmienia gatunki muzyczne jak rękawiczki. Najpierw j-pop, j-techno, j-jazz a teraz j-regge. XD Co nie zmienia faktu, że i tak mi się podoba. To trochę przerażające... W sumie podoba mi się wszystko co on zaśpiewa. Oczywiście jedno mniej, drugie bardziej, ale akceptuję. XD







© KTNews FanSubs
Zgłoś niedziałający film.

Gdy dowiedziałam się o odejściu Pi z News byłam załamana. Tyle mówił o member ai a zaraz potem odszedł? Bez sensu... Ai, Texas, to pierwszy singiel Pi, po tym tragicznym zdarzeniu i uwaga, jest wydany przez inną wytwórnie, co moim zdaniem tłumaczy wszystko.
Otóż, to było tak: Zapewne warunki jakie Johnny stawiał co do solowej kariery Pi, były nie do przyjęcia dla Yamashity. Więc pokłócił się z Johnnym, ale on nie chciał ich zmienić. Wiec Pi musiał odejść z agencji, przez co nie mógł pozostać w News. To moje zdania. Pewnie już się na ten temat rozpisywali na necie, ale ja nigdzie nie wchodziłam i nie czytałam. Więc jak ktoś wie coś więcej pewnego na ten temat, to fajnie by było, gdyby mi powiedział. ^^

To tyle.
Rozkoszujcie się najnowszym singlem Yamashity. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz