Lee Taemin i Choi Minho - Vogue Korea, December 2011

Modele: Lee Taemin i Choi Monho

Sesja nie najnowsza, ale jakże cudowna! Prawda? ;P
Szalenie podoba mi się jej klimat, stylizacje i charakteryzacja chłopaków. Dlatego też stwierdziłam, że zrobię z tą sesją nową skórę bloga. I jak się podoba? Miało być pop-artowo, kolorowo i geometrycznie. Ja, szczerze mówiąc jeszcze sama nie wiem czy mi się podoba. Jak po kilku dniach (do miesiąca), nie zacznie mnie to wkurzać, to znaczy, że się podoba. ;P
A wracając do sesji... Ona na prawdę mi się podoba. ;P Jest to na pewno coś ciekawszego nisz większość zdjęć w gazetach. Więcej takich proszę. Może wtedy będę w tanie wydać 50zł na Vogue, bo na razie skąpię. ;P



Tak więc, w mój pierwszy dzień wolności (po wszystkich maturkach), dodaję nowy lay i ... W następnej notce (dzisiaj) więcej długo przeze mnie oczekiwanych zmian. ^^

Na początek krótki Making Of. XD Polecam przejście do YouTube, bo tu takie to małe... Próbowałam powiększać, ale po pewnym czasie i tak mi zmieniali na taką rozdzielczość, więc się poddałam.


(Żeby zobaczyć zdjęcia w większej rozdzielczości, starczy na nie kliknąć. Też polecam. ;P)














I jak, i jak, i jak się podoba? Tylko szczerze proszę!
A nowa skóra? Tu proszę jeszcze szczerzej, bo wiem, że jest dość wyzywająca. Nie przeszkadza wam?
Chociaż i tak zmienię tylko jak mi będzie przeszkadzać. ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz