Muzyka

Ważna rzecz... W końcu bez niej nudziłabym się idąc do szkoły. ^^ Zapowiadam, że będzie różnorodnie. Od j-pop'u i j-rocka, przez angielski rock, do muzyki klasycznej. Będzie można słuchać, oglądać i ściągać. Ale od razu mówię... Techna tu nie znajdziecie!!!







19.10.2012
Queen - Spread Your Wings
Tę piosenkę bez wątpienie można określić słowem piękny. Przez długi czas była jedna z moich (siedemdziesięciu) ulubionych piosenek Queen, ale dopiero ostatnio wsłuchałam się w jej tekst. Wtedy polubiłam ją jeszcze bardziej i stwierdziłam, że jest na prawdę piękna. To zaskakujące, ile razy można słuchać piosenki i nie odkrywać w niej tego co najważniejsze. Nasłuchałam się wielu piosenek, których tekstów nie rozumiałam, ale mimo to mnie wzruszały. Teraz jestem pewna, że nie odkryłam ich nawet w połowie.


26.09.2012
PSY - Opan Gangnam Style
Nie planowałam tego, ale muszę. Ganganm Style mnie rozwala. Po prostu ten facet taki... I te laseczki tańczące koło niego. Kurde jaki macho! Brała bym! ;P O masakra...
Aż mi tchu brakło. W sobotę w Katowicach (tam mieszkam;P) o 16:00 pod spodkiem będzie wielkie GANGNAM STYLE! Będą kręcili alternatywny teledysk. Ja idę i zapraszam Was. Ma pyć kilkaset ludzi, a ile będzie, to zobaczymy. Mam tylko nadzieję, że nie będę wtedy pracować. ;/


15.09.2012
Kings Of Leon - 17
Wprawdzie nie jest to moja ulubiona piosenka z Only By The Night, ale jakoś mnie na nią naszło, więc dodaję.
W tej chwili nie spotykamy się z żadna nową sytuacją, otóż Yamahoshi po raz kolejny nie wie co ma napisać i będzie teraz pisać jakieś pierdoły.Nie ważne, po prostu posłuchajcie, a ja stwierdzę, że Caleb Followill ma zajebisty głos i uwielbiam tę piosenkę. Co niestety nie zmienia faktu, że piosenki Kings Of Leon szybko mi się nudzą i co jakiś czas muszę sobie zrobić od nich przerwę. ;P
WIĘCEJ» 


17.07.2012
Queen - Seaside Randevouz
Music, start!
Wczoraj pościągałam kolejną porcję Queen. Trochę już tego mam, ale na szczęście nie wszystko. Nie wiem co robię jak "odkryję" ich wszystkie piosenki... Będę musiała przerzucić się na coś innego, ale czy istnieje facet z głosem jak Freddie? W każdym razie, na razie Seaside Randevouz to jedna z "nowych" piosenek, którymi się najbardziej jaram. Mam nadzieję, że znajdę więcej utworów Queen w takim stylu, bo to uwielbiam.
WIĘCEJ» 


3.06.2012
Queen - Somebody To Love
Dawno nie było muzyki. Więc jest i to nie byle jaka. Jeżeli macie włączone głośniki na pewno już ją słyszycie. Mam nadzieję, że to, że włącza się automatycznie nie jest irytujące. ;P Jeśli tak, to przepraszam. (Playlistę na górze bloga zgapiłam od Magdaleny z GlassWindmill i Weroski z DiamondCloud. Mam nadzieję, że się nie gniewają. ;P)
W każdym razie, co do Somebody To Love, to niemiłosiernie komach tę piosenkę. Od jakiegoś czasu słucham ją na okrągło i nie ma opcji, żeby mi się znudziła.
WIĘCEJ»


25.04.2012
Lana Del Rey - Born To Die
Zapewne większość z was już o niej słyszała. Lana miała dość zadziwiające wejście, otóż umieściła na YouTube (podobno) amatorski teledysk do piosenkiVideo Games, który stał się hitem itd.
Media krytykują ją za to, że ma bogatego ojca i powiększyła sobie usta, ale mnie to nie przeszkadza, więc lepiej przejdźmy do albumu.
Uwielbiam ją za leniwe piosenki i niepospolitą, zmienną barwę głosu. I muszę przyznać, że jeśli chodzi o jej styl, to trafiła w punkt.
WIĘCEJ»


8.05.2012
Warrant - Cherry Pie
Tę piosenkę poznałam dość niedawno. Chyba w grudniu. Podsunął mi ją... Nazwijmy go Migotkiem. Więc, podsunął mi ją Migotek. Pewnego mroźnego dnia poprosił mnie, żebym ściągnęła tę piosenkę, bo on wyczerpał swój limit ściągania i nie ma internetu.
Ściągnęłam.
Posłuchałam. Posłuchałam jeszcze raz...
I pokochałam! ...No, może nie od razu pokochałam, ale bardzo polubiłam.
WIĘCEJ»


5.02.2012
Ai Otsuka - Planetarium
Bez wątpienia Planetarium jest dla mnie wyjątkową piosenką, dlatego, że jest związana z wyjątkowymi wspomnieniami z gimnazjum.
Zapewne każdy z Was po wejściu na tego bloga, zorientował się, że to "kolejny blog, kolejnej Japońskiej fanatyczki". Osobiście za fanatyczkę się nie uważam, ale nie mogę zaprzeczyć, że od gimnazjum jestem pod silnym wpływem Kraju Kwitnącej Wiśni.


13.01.2012
Beyonce - Why Don't You Love Me
Zacznijmy od tego, że nie przepadam za amerykańskim popem, ale do tej i kilku innych piosenek Beyoncé mam wyjątkowy sentyment. W sumie, to nie chodzi o piosenkę, tylko o teledysk. Uwielbiam pin-up, a w tym PV Beyoncé jest idealnym uosobieniem pin-up girl.
Czerwona szminka, gruba kreska na powiekach, wysokie obcasy, dużo biżuterii i sexapil przesycony słodyczą. Uwielbiam to. Po raz kolejny potwierdza się moja teza: powinam urodzić się co najmniej 60 lat temu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz