Warrant - "Cherry Pie"

Tę piosenkę poznałam dość niedawno. Chyba w grudniu. Podsunął mi ją... Nazwijmy go Migotkiem. Więc, podsunął mi ją Migotek. Pewnego mroźnego dnia poprosił mnie, żebym ściągnęła tę piosenkę, bo on wyczerpał swój limit ściągania i nie ma internetu.
Ściągnęłam.
Posłuchałam. Posłuchałam jeszcze raz...
I pokochałam! ...No, może nie od razu pokochałam, ale bardzo polubiłam.

W sumie, to nie wiem co więcej napisać o tej piosence, więc po prostu posłuchajcie i wyciągnijcie własne wnioski. ^^


Co do tekstu, to chociaż słuchając piosenki całkowicie go nie zrozumiała, to wiedziałam... Wiedziałam, że to same świństwa, świństwa i jeszcze raz świństwa! A fe! XD A tak na poważnie, to się uśmiałam czytając tłumaczenie.Bo w sumie o czym innym mogła by być piosenka, która nazywa się Wiśniowy Placek? No chyba nie o jedzeniu.

© Tłumaczenie by: http://www.tekstowo.pl/piosenka,warrant,cherry_pie.html
Brudni, Zatruci, Chciwi, Śmierdzący... 
Ona jest moim wiśniowym placuszkiem
Zimnym łykiem wody
Niczym słodka niespodzianka
Smakuje tak dobrze
Doprowadza dorosłych facetów do płaczu
Słodki wiśniowy placuszek
Więc, 'bujamy' się na werandzie
'Bujamy' sie na trawniku
'Bujamy' sie gdzie chcemy
Bo nikogo nie ma w domu
'Bujamy' sie na lewo
'Bujamy' się na prawo
Kiedy myslę o baseballu
To mogę 'bujać' się całą noc, yeah
(yeah, yeah)
'Bujamy' sie w salonie
'Bujamy' się w kuchni
Większość ludzi tak nie robi
Bo to zbyt zajęte zołzy
'Bujamy' się tam
Bo ona chce żebym ja nakarmił
Więc symuluję walkę
A ona liże oprawcę
Ja krzyczę, ty krzyczysz
Wszyscy dla niej krzyczymy
Nawet nie próbuj
Bo nie można jej zignorować
Ona jest moim wiśniowym placuszkiem
Zimnym łykiem wody
Niczym słodka niespodzianka
Smakuje tak dobrze
Doprowadza dorosłych facetów do płaczu
Słodki wiśniowy placuszek
O tak
Ona jest moim wiśniowym placuszkiem
Uszczęśliwia cię
Bezgranicznie
Wygląda tak dobrze
Wyciska łzy z twoich oczu
Słodki wiśniowy placuszek
'Bujamy' się przy perkusji
'Bujamy' się przy gitarze
'Bujamy' się przy basie
Na tylnim siedzeniu mojego samochodu
Nie mam kasy
Nie mam paliwa
Ale dotrzemy tam gdzie chcemy
Jesli 'rozbujamy się' naprawdę szybko
Ja krzyczę, ty krzyczysz
Wszyscy dla niej krzyczymy
Nawet nie próbuj
Bo nie można jej zignorować
Ona jest moim wiśniowym placuszkiem
Zimnym łykiem wody
Niczym słodka niespodzianka
Smakuje tak dobrze
Doprowadza dorosłych facetów do płaczu
Słodki wiśniowy placuszek
O tak
Ona jest moim wiśniowym placuszkiem
Uszczęśliwia cię
Bezgranicznie
Wygląda tak dobrze
Wyciska łzy z twoich oczu
Słodki wiśniowy placuszek
'Bujaj się!'
Przez całą noc
'Bujaj się!'
(Jestem profesjonalnym trenerem)
'Bujamy 'się w łazience
'Bujamy' się na podłodze
'Bujamy' się intensywnie
Zapomniałem zamknać drzwi
Idzie jej tatuś
Dryblas
Powiedział, że nie będę się 'bujał'
Z jego córką już więcej
Ona jest moim wiśniowym placuszkiem
Zimnym łykiem wody
Niczym słodka niespodzianka
Smakuje tak dobrze
Doprowadza dorosłych facetów do płaczu
Słodki wiśniowy placuszek
O tak
Ona jest moim wiśniowym placuszkiem
Uszczęśliwia cię
Bezgranicznie
Wygląda tak dobrze
Wyciska łzy z twoich oczu
Słodki wiśniowy placuszek
Słodki wiśniowy placuszek
Yeah
'Bujaj' się!
I tym pozytywnym akcentem kończymy dzisiejszy post. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz