Street Fashion by Tommy Ton #1 (47)

Ostatnio całkowicie oszalałam na punkcie zdjęć Tommyego. Wcześniej specjalnie nie interesował mnie Street Fashion, bardziej różne sesje zdjęciowe, dlatego tylko sesje dodawałam na bloga.
W ogole, stwierdzam, że ostatnio moje zainteresowanie modą wzrosło. ;P Dobrze, czy źle, zobaczymy w przyszłości. ^^

Ferie się kończą... Został jeszcze tylko weekend. Chociaż tak szybko minęły, to zdaje mi się, że przyniosły mi dużo kożyści. Miałam czas na przemyślenie kilku ważnych spraw i rozwinięcie zainteresowań. ... Dobra, z tym rozwinięciem zainteresowań to przesadziłam. Po prostu miałam troche czasu na poczytanie troche i poogladanie programów o architekturze. Umówmy, się, że możemy to nazwać rozwinieciem zainteresowań. ;P

W sumie, to za 2 miesiące matura... Jakoś nie czuję się do tego gotowa, no ale co zrobić. Nie umiem żałować, że nie wzięłam się wcześniej za naukę, bo wiem, że nie byłam w stanie. Nie ważne! Nie o tym teraz!

W każdym razie, podziwiajcie. Podziwiajcie...


















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz