Mika Nakashima - obrazek

 Ostatnio zdałam sobie sprawę, że coraz mniej czasu spędzam w Photoshopie. A to bardzo źle, dlatego postanowiłam soć zrobić. I zrobiłam coś, co widzicie na górze. Na obrazku, który (bardzo inteligentnie) zatytułowanym Mika Nakashima in the What The Fuck world, jest japońska modelka Mika Nakashima(;P) i chomar. ... Głupoty piszę.

Muszę na nowo odnaleźć się w grafice. Znaleźć własne miejsce, własny styl. Kiedyś wiedziałam co robię, ale nie jestem już w gimnazjum, więc tamten "styl" po prost juz do mnie nie pasuje. Jestem na poziomie eksperymentowania, czego efekty widać powyżej. Mam nadzieję, że mi się nie odechce. ;P
Kilka dni temu (zaraz po zrobieniu powyższego obrazka) przerobiłam kilka zdjęć i przyznam, że bardzo podoba mi się efekt jaki uzyskałam. Może nie jest to oryginalne i widać niedociągnięcia, ale zdjae mi się, ze jeste na dobrej drodze. Na pewno dodam te zdjęcia w jednym z najbliższych postow.

1 komentarz:

  1. chętnie obejrzę zdjęcia, bo lubię takie graficzne cudeńka, także czekam z niecierpliwością.

    też mam problem ze słomianym zapałem, ale mam nadzieję, odnajdziesz się z powrotem w tym graficznym świecie i w ogóle super że wróciłaś! :D :*

    OdpowiedzUsuń