Obrazki - Shot 1!

Dziś czas na pierwszy zastrzyk mojej grafiki. Obrazki nie są najnowsze, ale są jednymi z moich ulubionych hurtowych wysiłków, więc postanowiłam je dodać.
Zostały zrobione według wzoru autorki bloga HotShot (blog.onet), który niestety od dłuższego czasu nie istnieje. Możliwe, że ktoś z was napotkał je wcześniej na moim poprzednim blogu na Onecie, ale to raczej mało prawdopodobne. ;P
W każdym razie mam nadzieję, że nie uważacie je za najgorsze obrazki, które kiedykolwiek widzieliście. Tak czy siak, miło by mi było "usłyszeć" Wasze szczere opinie na ich temat.


Oczywiście "bierta jeśli chceta"... Tak chyba nie można powiedzieć, ale wiadomo o co chodzi. ^^ Prosiłabym tylko, żeby mnie o tym powiadomić i dodać credit'a. I nie przerabiać bez pozwolenia!
Dziękuję za uwagę. ^














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz