Yamahoshi wita!

Chociaż blog już od kilku dni istnieje, i myślę, że można powiedzieć - funkcjonuje, to ja na dobrą sprawę nie napisałam tu jeszcze niczego od siebie.
Bloguję już od kilku lat, ale to mój pierwszy blog na blog-spot (i mam nadzieję, że ostatni). Do tej pory miałam blogi graficzne, o anime i mandze, opowiadania itd. Tym razem chciałam stworzyć blog na którym będę pisała o wszystkim przez bardzo długi, długi czas.
Dzięki menu łatwo można zgadnąć do czego odnosić się będą główne działy. Przede wszystkim mam zamiar "zająć się" moim najukochańszym Yamapim. Oprócz tego w dziale "Kultura" znajdziecie coś o moich ulubionych książkach, muzyce i filmach. W "Grafice" co-nieco moich tworów, ciekawych zdjęć przyuważonych na innych stronach i dużo architektury (może nawet kiedyś odważę się dodać własne rysunki, ale najpierw muszę osiągnąć odpowiedni poziom ^^). W "Czytelni" inne pierdoły, których zapewne będzie pełno, a w "Japonii" (nie trudno zgadnąć) różne (moim zdaniem) ciekawe rzeczy o Kraju Kwitnącej Wiśni.

Zapraszam ponownie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz