EXO - "Growl"

Dziś coś z charakterem. Dawno nie pisałam, więc proszę bardzo.
Najnowsza piosenka EXO i moja ulubiona. Nieprzekombinowany teledysk ani stylizacja i cudowna choreografia. To lubię. ;D
Szczerze mówiąc to nauczyłam się już tej choreografii. XD Jeszcze się trochę mylę, ale niedługo dojdę do perfekcji (0_o). Zawaliłam tylko z tym, że uczyłam się z normalnej wersji "Only dance" a nie mirrored. Za późno o tym pomyślałam i już nie uczyłam się wszystkiego na drugą stronę. ;P Ale trudno. To itak tylko do użytku własnego, bo przecież nie będę nigdzie tego tańczyć. ;P



Pierwsza wersja teledysku. Moim zdaniem o wiele lepsza od drugiej. I spójrzcie na Kai'a (ten w czarnej czapce). Kocham jego ruchy i mimikę w tańcu. Mój master!

Wersja koreańska



Wersja chińska

Druga wersja teledysku. Niektóre kadry są super, ale mam wrażenie całość jakoś się nie klei. Ale proszę bardzo. ^^

Wersja koreańska

Wersja chińska

A tu wersja taneczna z której się uczyłam tańczyć. ^^

To tyle. Pewnie nikt tego wszystkiego nie obejrzy, ale nieważne. Polecam filmik pierwszy i ostatni.



1 komentarz: