Saga "50 Twarzy Greya" - Erika Leonard James

Każdy na pewno słyszał o tym bestselerze. Nadzwyczajna książka, mocno i wulgarnie erotyczna. Szczerze mówiąc byłam zachwycona, gdy o niej usłyszałam, więc bez czytania żadnych recenzji czy ocen wzięłam się za czytanie.

Niestety już po pierwszym rozdziale miałam mieszane uczucia. Zapewne, jeśli czytaliście jakieś opinie o tej książce, wiecie, że jest porównywana do Zmierzchu.  I bardzo słusznie, saga 50 Twarzy Greya jest BARDZO zmierzchowa! Już na  początku widać straszne podobieństwa w charakterach i pochodzeniu bohaterów.

Nie będę pisać szczegółowej recenzji, bo jest ich pełno.  Powiem tylko: szkoda. Myślałam, że to będzie coś bardziej na poziomie. I szkoda, że tylko takie książki zostają ostatnio bestselerami.







P.S.
Czytam teraz super serię. Niedługo o niej napiszę. ^^


1 komentarz:

  1. Za dużo fajnych książek na świecie żeby czytać coś takiego. Oddać na makulaturę albo sprzedać na allegro i za to kupić coś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń