obrazek #1 - Dom (24x18) olej


I oto dodaję moje pierwsze malowidło! Oczywiście jakość nie ta, bo ze zdjęcia, ale co poradzić. Jak sobie kupie drukarkę (ze skanerem oczywiście), to będzie lepiej. W każdym razie co myślicie? Ja uważam , że nie jest źle. Nie wybieram się na ASP, ani nic w tym stylu, więc myślę, ze jak na takie malowanie dla siebie, jest OK. 
Tak w ogóle, to śmiać mi się chce, jak widzę w menu to "Malarstwo". ;P Takie to malarstwo, jak szarlotka bez jabłek. ;P Ale na serio długo myślałam i nie wymyśliłam sensownego tytułu. Więc niech zostanie malarstwo. Umówmy się, że w przyszłości będę świetną malarką i to będzie pasować. ;P

4 komentarze:

  1. Popieram koleżankę wyżej, naprawdę świetny obraz. Ja nie posiadam absolutnie żadnych zdolności plastycznych, więc tymbardziej Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. farby zawsze były dla mnie koszmarem. tak jak jeszcze ołówkiem lubiłam sobie pobaźgrać (bardziej lub mniej udanie, z reguły mniej :D) to farbami nigdy nie umiałam nic spłodzić :D a Ty tu proszę, małe arcydziełka! może rozważ jednak ASP, nie marnuj talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dzieki. Nie spodziewalam sie tak pozytywnych komentarzy. ^^ Ale ASP to nie dla mnie. W ogole by sie nie dostala. ;P Ale ide na architekture, wiec w prawdzie sobie nie pomaluje, ale porysuje. :P

      Usuń