Victoria's Secret Fashion Show 2011

Wielki powrót. Przynajmniej w moim odczuciu. Pierwszy pokaz VS, który widziałam był z 2005 roku i do tej pory jest moim ulubionym rocznikiem. Zaraz po nim jest 2006, ale potem zaczęło się coś psuć. Kryzys nastąpił w 2008 i 2009 roku... A teraz? Jestem zachwycona! Jak to mówią modelki: "It's fables!". (Czy jakoś tak.)
Ten pokaz jest jednym z moich ulubionych. Wyjątkowo elegancki i szykowny (,na tyle, na ile bielizna może być elegancka i szykowna). Modelki były ozdobione tysiącami a może nawet milionami kryształów wartych miliony lub miliardy dolarów. To robi wrażenie.
Nie można oczywiście zapomnieć o gościach specjalnych. Wystąpili Adam Levine, Jay-Z, Kanye West i Nicki Minaj. Czyli również bardzo obficie. Największe wrażenie zrobił na mnie występ Jay-Z i Kanye Westa, ale sami zobaczycie.
W poście znajdziecie pokaz online oraz zdjęcia z pokazu i after party.



Victoria's Secret Fashion Show 2011 ONLINE



Pokaz otworzyła Candice Swanepoel. Co do pierwszego wyjścia, to mnie nie powaliło. Ale ucieszyłam się, że twórcy show wrócili do dawnych założeń, a nie eksperymentowali z trójkątnym czy półokrągłymi wybiegami. To zdecydowanie na plus.
(Kliknij na zdjęcia, aby powiększyć. ^^)







 






Podczas drugiego wyjścia modelkom towarzyszył Kanye West ale szczerze mówiąc najmniej mi się ono podobało. Na domiar nieszczęścia pojawiła się tam Anja Rubik... Ale na pewno zrobili to specjalnie. Najlepsze dopiero przed nami. XD
 

 



















To jest to. Moja ulubiona kreacja (jesli mogę się tak wyrazić na temat tego co ma na sobie Alessandra). Jej skrzydła i naszyjnik są cudowne. Uwielbiam połączenie złota z granatem (i czernią). Oto przed wami jedno z ulubionych wyjść tegorocznego show. Po jego obejrzeniu w końcu poczułam się w pełni usatysfakcjonowana.

























W końcu nadeszła ta chwila... Miranda Kerr zaprezentowała najdroższy biustonosz tegorocznego show, warty 15 milionów dolarów. Prawda, jest piękny, ale większe wrażenie robi to skrzydłowe coś, co ma przypięte do pleców. ;P









































Przedostatnie wejście poprzedził występ Jay-Z i Kanye Westa o którym wcześniej wspomniałam. A co do samego wyjścia, to je kocham najbardziej. ^^ Uwielbiam osiemnastowieczna modę i architekturę, więc inaczej być nie mogło.














 




A na koniec PINK! Tego nie może zabraknąć w żadnym VS Fashion Show. Oczywiście modelki świetnie się bawiły a przyśpiewywała im Nicki Minaj. (Jej różowe włosy świetnie tam pasowały. XD)

































Wydawałoby się, że to już koniec? Skądże! Teraz pora na After Party.
(Nie wiem jak sie nazywa modelka z pierwszego zdjęcia, ale jej sukienka jest cudowna... Natomiast nie wiem co włożyła na siebie Adriana. :()



























Victoria's Secret Fashion Show, it's fables.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz