Pamiętniki Wampirów


© http://fuckyeahiansomerhalder.tumblr.com

Tak właśnie. Zostałam brutalnie zarażona i przyznam się, że to lubię. I to bardzo.
Na początku byłam do tego sceptycznie nastawiona. Myślałam, że to "kolejne zgapstwo Zmierzchu, ale nie! I tu pora na ciekawostkę. To Stephany Meyer pisząc Zmierzch inspirowała się Pamiętnikami Wampirów.
Ja wiem, wiem. Przez Zmierzchowy i Pattinsonowy boom wiele ludzi jest źle nastawionych do wszystkiego co związane z wampirami, ale na prawdę nie warto. Nie warto się do niczego źle nastawiać, bo może ominąć nas coś ciekawego. Mówię z własnego doświadczenia.

Ostatnio poszłam do Empiku żeby sprawdzić czy są książki Pamiętniki Wampirów. Oczywiście były. Wszystkie cztery tomy. A nawet pięć. Chociaż szczerze mówiąc, co do piątego nie jestem pewna bo miał inną okładkę. Ale autor i tytuł e same, więc wygląda na to, że to kontynuacja. A co do okładek... Są na prawdę straszne. Ten kto je projektował, albo nie ma gustu ,albo zrobił to na odwal się. Zdjęcia są ładne, ale reszta? Jakieś czcionki ni z dupy w dziwnych kolorach i auto-kształty z Worda? Nie, nie. Nie kupuje tego. To znaczy książki kupię, bo przecież nie ocenia się książki po okładce, ale mam nadzieję, że niedługo wyjdzie nowe wydanie z lepszymi okładkami. Te ranią moje poczucie estetyki. ^^

Przez ten serial chcę być wampirem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz