Korea podbija świat

Wszystko zaczęło się od Gangnam Style, ale nie myślałam, że pójdzie tak szybko. G-Dragon jako współczesny odpowiednik Davida Bowie, Prince'a i Kurta Cobaina. Odważnie. Ale może zacznijmy od początku.
Dzisiaj, niczego nie podejrzewając, poszłam do H&M, i wzięłam ich katalog Wiosna 2014.
A tu w jednym artykule... Po prawej w górnym rogu... GD!!!
Kiedy tylko wyszłam z szoku, postanowiłam, że o tym napiszę. ^^


Najpierw, co w artykule. Otóż... Męski makijaż staje się coraz bardziej popularny. Według autorki to kolejny krok w stronę przenikania się płci. Zaczęło się od kobiecych spodni, potem mężczyźni przejęli koszulowe tuniki oversize, teraz pora na makijaż. Gdzie granica? Zapewne według każdego gdzie indziej. O tym można napisać książkę, więc nie będę zaczynać tematu tolerancji w różnych środowiskach.

Co mnie cieszy... Że GD staje się coraz bardziej popularny. Dzisiaj miałam okazję zobaczyć jego zdjęcie w polskiej gazecie. W prawdzie chodzi o makijaż, ale może następnym razem zobaczę jego piosenkę w telewizji?
Wiele osób nabija się i nie docenia koreańskiej popkultury. Ale mam nadzieję, że to się zmieni. Jeżeli nie z powodu samej muzyki, to chociaż przez to, kto ja docenia. (Ah ta składnia...)
Wiec może sprawdzimy, jacy znani amerykańscy celebryci wspierają K-POP?






CL i Will.I.Am Z jakiej okazji, to nie mam pojęcia. Ale byli razem na zakupach.


CL i Snoop Dog

CL i Jeremy Scott


Choi Siwon, Jung Ryuwon i Karl Lagerfeld

Choi Siwon i Karl Lagerfeld

Choi Siwon i Steven Spielberg

Choi Siwon i Dakota Fanning

G-Dragon, Taeyang i Karl Lagerfeld

G0Dragon i ASAP Rocky

GD z Willem Smithem i jego synem

GD i Missy Elliot

GD i Justin Biber 
0_o no ja nie wiem, czy to dobrze...

GD i Paris Hilton


A to tylko kilka znajomości. Napisałam o tym o czym wiem, a nie siedzę zbyt głęboko w tym temacie, więc na pewno istnieje dużo więcej ciekawych znajomości. ^^ Może kiedyś będzie "Korea podbija świat #2". XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz