2ne1 - "Come back home"

Pora na nowy kawałek 2ne1. Mam co do niego mieszane uczucia. Sama piosenka trochę dziwna... Na początku trochę w klimacie regge, refren to raczej pop, następnie mamy dubstep (któremu towarzyszy fajna grafika), a na końcu rap CL... Jak dla mnie to trochę za dużo...
Jeśli chodzi o sam teledysk, to jak już wspomniałam, dubstepowi towarzyszy na prawdę fajna grafika (szczególnie ta ostatnia). Chociaż kojarzy mi się ona trochę z Boom boom pow The Black Eyed Peas.



Oczywiście muszę jeszcze pochwalić stylizacje i makijaż. Tutaj akurat nie mam się do czego przyczepić. Ach, ci niezawodni styliści k-popowych gwiazd. ;P
Chociaż nie! CL, ma wielkie kolczyki, które były by na prawdę fajne, gdyby nie były dziwnie zawieszone na uchu i go nie spłaszczały. ;P

Co myślicie? Mogę liczyć na jakieś opinie? ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz